tiistai 20. maaliskuuta 2018

Vinkki luonnolliseen ja kauniiseen katseeseen

*Blogiyhteistyö Loiste pigmentointi


Olen meikkaajana aika maltillinen. Minulle on muotoutunut perusjutut, jotka kuuluvat arkiaamuun.  Kevyt meikkipohja, ripsiväriä, sipaisu aurinkopuuteria... meikkivinkit eivät taida olla vahvimpaa osaamistani ;)

Onnekseni elämääni on tullut rikastuttamaan myös kauneudenalan osaaja.  Yrittäjyys on yhdistänyt minua ja vanhaa työkaveriani ja olemmekin jakaneet ideoita ja ajatuksia monien asioiden suhteen.

Loistava paikka kulmien siistimiseen ja värjäämiseen on ollut siis Loiste pigmentointi, jossa nämä asiat ovat luonnistaneet viime syksystä lähtien.

Viikonloppuna Loiste pigmentoinnin Heljä kertoi minulle uudesta palvelustaan, Yumi lashes ripsien kestotaivutuksesta. Kestotaivutus saa näyttämään omat luonnolliset ripset pitkiltä, kauniilta ja näyttäviltä. Liimaa tai muita irto-osia ei tarvita. Huippu vaihtoehto siis ripsien pidennyksille ja irtoripsille.

Yumi lashes korostaa silmien luonnollista kauneutta ainutlaatuisella kestotaivutuksella sekä kestoväreillä. Käsittely taivuttaa omia ripsiä ylöspäin antaen pituutta, korkeutta ja volyymia, saaden ripset näyttämään pidemmiltä ja tuuheammilta.

Pääsin kokeilemaan käsittelyä ja tekemään elämäni ensimmäisen keikkani silmämallina :D

Minulle tehtiin Yumi lash kestotaivutus ja ripseni värjättiin. Minulla on luonnostaan aika pitkät ripset enkä tämän vuoksi ole edes harkinnut ripsien pidennystä tms. Käsittelyn jälkeen tuntuu silti melkein siltä, että olisi pidennykset, sillä värjäämisen ja taivutus-käittelyn jälkeen ei ole välttämättä tarvis edes käyttää ripsiväriä. Samalla vielä kulmani ja siistittiin ja värjättiin. Kuinka helppoa!

Sopii hyvin minulle, minä kun en ole aamuihmisiä. Mitä helpommin päivä lähtee käyntiin sen parempi :D Käsittely tulee uusia 8-12 viikon välein.




Tässä Heljän ottamasta kuvasta näkee hyvin tuloksen. 
Vasemmassa ylänurkassa ennen- kuva. 


Vaikuttaa hyvältä, kesää ja rantakelejä odotellessa, minä ja ripseni olemme valmiit! 


Aurinkoisia kevätpäiviä

Paula

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3